'n Woord

Liefste God…

Daardie lem weet presies waar my siel eindig en my gees begin. Die lem van U stem. Ek het nie eens geweet daar is so ʼn plek nie. Maar U lem het hulle netjies van mekaar geskei. En toe, net soos wat Lasarus uit die graf uit geroep is, word my gees geroep. En my gees gehoorsaam. Word lewend, staan op en gaan uit om die stem te ontmoet. Die stem wat toe al die tyd eintlik lewe. Dieselfde stem wat eens op ʼn tyd gesê het: “Laat daar lig wees…” skape toe weer. Hierdie keer ʼn nuwe gees. ʼn Nuwe mens.

So staan ek toe voor U. Die mens wat weer gebore is. Die mens wat U woord gehoor en dit aangeneem het. Geglo het. Skoon gewas deur die Woord wat my geroep het en wat ek ontmoet het en aan wie ek nou behoort. En dit is toe dat ek besef U woord is skerper as ʼn swaard met twee snykante. Dit sny deur die gedagtes in my hart en skei die goeies van die slegtes. Dit weet selfs van die slegtes wat maak of hulle goeies is. Daar is gedagtes wat ek dink is goed…maar dan kom U lem en sny die vrot plekke uit. Dit word ʼn snoeiskêr wat my reg snoei. Al die takke wat vrot vrugte dra val een vir een.

Maar, Liefste God, ek weet ook van ander lemme. Mense se tonge. Hulle word losgelaat om soos geslypte skeermeslemme wild rond te hardloop. Seepglad gesmeer met dodelike gif kry hulle dit reg om oral in te glip. Ook in hulle medemens se harte in. Swaardsteke.

Hoeveel harte het al doodgebloei?

Ek is bang vir die krag van daardie lemme. Dis ʼn mag wat dinge laat gebeur. Oorloë, egskeidings en selfmoord. Dit veroorsaak wegholbrande in mense se gedagtes. Dit verbrand drome, waardes en geloof…

Niemand spring dit vry nie. Almal kan hoor. Selfs met jou oë kan jy hoor. En die hitte van die vure wat aangesteek word voel jy oral. Jy kan nie daarvan wegkom nie. Dit steek ʼn gedagte in jou kop aan die brand. Gedagtes wat jy nie altyd vinnig genoeg kan blus voordat dit verder versprei deur jou eie woorde en dade nie.

Maar dan hoor ek weer U stem. U sê U sal my wegsteek van die skeermeslem-tonge sodat hulle my nie kan verwoes nie. U sê ek sal ʼn antwoord hê vir elke tong wat my aankla. Want U sit U woord in my mond. Dis soeter as heuning en meer vullend as brood. En daardie Woord in my mond word ʼn krag wat lewe bring. Dit word saad wat in mense se harte gesaai word.

Soms voel dit vir my asof party tonge uit die hel uit aangesteek word om my te verwoes. Maar ek weet nou dit gaan nie oor my nie. Dit is ʼn poging om u droom vir my te verskroei voordat dit kan wortel skiet en groei. Ek weet ook nou dat daardie helse vuur nie kan aanhou brand as U asem daaroor blaas nie. As U praat moet dit stop. Dan word dit net daar en dan gesmoor. Want sien, die hele leermag van engele staan gereed om U woord uit te voer.

Net soos wat reën eers die grond moet nat maak voordat dit terug opgetrek word, net so sal U woord eers doen wat dit moet doen voordat dit na U toe terugkeer. As U praat kom die skepping in beweging. U hou die heelal deur U woord in stand. Dis waarheid. Dis krag.

Hoe lief het ek U woord, Liefste God.


Dit is U.

Volg my op Facebook

Kontakvorm

Naam

E-pos *

Boodskap *

Gewilde plasings van hierdie blog

'n Brief aan my kind

Prysuitdeling

'n Brief aan Ma