Boeke wat my hartsnare gepluk het

Vandag wil ek bieg oor ʼn swakheid.

Boeke.

My man weet al hy moet wye draaie met my om ʼn boekwinkel loop, want as ek eers daar instap spandeer ek gewoonlik ʼn onbehoorlike persentasie van my salaris! Ek het ʼn liefde vir boeke wat al van kleintyd af kom. Om die waarheid te sê, wonder ek ook partykeer of ek nie dalk al kon lees van geboorte af nie, soos Scout, in Harper Lee se To Kill a Mockingbird.

Om verdiep te kan raak in ʼn boek is ʼn wonderlike ervaring. Om op reis te gaan na ʼn ander tyd en plek terwyl jy op een plek stilsit is fenomenaal.

Daarom het ek dit goed gedink om van die boeke, wat ʼn verskil in my lewe gemaak het, met julle te deel. Om die lys kort en kragtig te hou, het ek besluit om by boeke met ʼn Christelike grondslag te bly, vir eers…

My heel gunsteling boek, natuurlik, is Die Bybel. Was nog altyd en sal altyd bly. Die beste boek om saam met Die Bybel te lees is The Dake Annotaded Reference Bible. Strikvraag? Trek die Dake nader. Dit werk vir my.

So, hier is twintig boeke wat my hartsnare gepluk het en wat ek enige tyd sal aanbeveel. Hulle is in alfabetiese volgorde:

Andy Andrews. The Heart Mender
Andy Andrews. The Noticer
Benescke Janse van Rensburg. Ontdek God in die stories van mense
Bilquis Sheikh with Richard H. Schneider. I Dared To Call Him Father
C.S. Lewis. The Problem of Pain
Don Piper with Cecil Murphey. 90 Minutes in Heaven
Dr M.K. Strydom. Healing Begins With Sanctification of the Heart
Francine Rivers. Redeeming Love
Harold & Maud Weitz. Activating the Victorious Kingdom Life
Jack Hayford. The Secrets of Intercessory Prayer
John Ortberg. If You Want To Walk On Water, You’ve got To Get Out of the Boat
John Piper. Finally Alive
Jonathan Cahn. The Mystery of the Shemitah
Kevin & Alex Malarkey. The Boy Who Came Back From Heaven
Kobus Neethling, Hennie Stander, Raché Rutherford. Dink soos Jesus
Mark Batterson. Praying Circles Around Your Children
Max Lucado. A Gentle Thunder
Max Lucado. Outlive Your Life
Melanie Hemry & Gina Lynnes. God’s Power for Healing   
Stephan Joubert. Hijacked By Jesus

Dit is my lysie.

Maar ek is baie nuuskierig om te hoor wat jou lysie is!

Deel dit asseblief met ons. Jy hoef nie twintig boeke te lys nie. Twee boeke, of selfs een, is net so waardevol!


Laat ons weet.

Volg my op Facebook

Kontakvorm

Naam

E-pos *

Boodskap *

Gewilde plasings van hierdie blog

'n Brief aan my kind

Prysuitdeling

'n Brief aan Ma