Ek is nie bang nie

 

“Daar sit baie meer agter hierdie storie as wat ons dink.”

Ja, dit is dalk so. Daar sit miskien meer agter hierdie storie as wat ons ooit sal kan raai. Of, miskien is dit maar net nog ʼn vervalle-wêreld storie. Wie weet?

Wat ook al die geval mag wees, ek is nie bang nie.

Want God is baie groter en sterker as wie of wat ook al agter hierdie storie sit. Om die waarheid te sê, Hy is groter as die storie self.

Hierdie God ken dié wat Hom liefhet en by Hom skuiling soek en Hy laat alles ten goede meewerk vir hulle. (1 Cor. 8:3, Nah. 1:7, Rom. 8:28)



Ek is een van daardie wat Hom liefhet en by Hom skuiling soek. Dit is waarom ek nie bang is nie.

Ek gebruik my gesonde verstand en hou by die reëls soos wat die Bybel vir my sê om te doen. (Prov. 14:16, Tit. 3:1) Dit beteken ek dra my masker, ek was my hande, ek kuier nie rond nie.

Omdat ek bang is? Nee. Ek doen die regte ding en ek dink aan ander. Ook iets wat die Bybel vir my sê om te doen. (Jam. 4:17, Phil. 2:4)

Ons is almal nou ʼn bietjie moeg vir hierdie storie. Ek ook. Keelvol.

Maar nie bang nie.


Liefde

Madeleine

Volg my op Facebook

Kontakvorm

Naam

E-pos *

Boodskap *

Gewilde plasings van hierdie blog

'n Brief aan my kind

Prysuitdeling

'n Brief aan Ma