Ek is bly!

Ons almal ken Filippense 4:4, want hy sing so lekker.


Maar wat beteken dit nou eintlik om jou in die Here te verbly? Hoe vind jy jou vreugde in God en hoe kan jy altyd bly wees?
Ek dink aan Ps. 37:4: “Vind jou vreugde in die Here, en Hy sal jou gee wat jou hart begeer.” En aan 1 Tes. 5:16-18 wat sê: “Wees altyd bly. Bid gedurig. Wees in alle omstandighede dankbaar, want dit is wat God in Christus Jesus van julle verwag.”

Dalk sal dit help as ons mooi verstaan waaroor ons bly moet wees. Watter rede het ons om bly te wees in Christus?

Kom ek vertel ʼn storie wat jou dalk sal help om te verstaan watter groot rede ons het om bly te wees…
My dogtertjie het onlangs geleer waarom daar ʼn reël is wat sê, jy mag nie klippe gooi nie. Sy het die reël oortree en ʼn motor se agterruit stukkend gegooi. Niemand het dit sien gebeur nie, maar sy het erken dat dit sy was en het baie sleg gevoel. Glo my, daar was nie min trane nie. Maar, al het sy die regte ding gedoen deur haar skuld te erken en daaroor jammer te voel, is dit ongelukkig nie waar die storie eindig nie. Jy sien, sy moes een van die moeilikste dinge in die lewe leer en dit is om die nagevolge van jou dade te dra. In haar geval, moet sy nou ʼn maand langer wag vir iets wat sy baie graag wil hê. Die nagevolge van ons dade is iets waarmee ons almal moet saamleef. Dit maak nie saak hoe jammer jy is en hoe hard jy huil nie, dit vat nie die nagevolge weg nie.

Die Bybel sê almal van ons het gesondig want, niemand kan al die gebooie van God gehoorsaam nie. (Rom. 3:23, Eccles. 7:20, James 2:10, 1 John 1:8)

Maar, sonde het ook nagevolge.

Die nagevolge van sonde is die dood en daar rus ʼn vloek op almal wat nie al die gebooie van God gehoorsaam nie. (Rom. 6: 23, Rev. 20:15, Deut. 11:26-28, Gal. 3:10)

Niemand, geen mens op aarde, kan hierdie nagevolge vryspring nie!

Dit is waarom God in Sy wonderlike liefde en genade vir ons ʼn uitweg gegee het…

Net soos wat my dogtertjie haar skuld erken het en daaroor baie jammer was. Moet ons ook teenoor God erken dat ons sondaars is en daaroor baie jammer wees.
Maar, ons hoef nie die nagevolge van sonde te dra nie. Hoekom nie? Want, Jesus Christus het dit klaar vir ons part gedra! Al wat ons moet doen is om dit te glo en te bely. (Rom. 10:9)

Galasiërs 3:13 sê: “Christus het ons losgekoop van die vloek wat die wet meebring, deur in ons plek ʼn vervloekte te word.”

In 2 Korintiërs 5:21 staan daar: “Christus was sonder sonde, maar God het Hom in ons plek as sondaar behandel sodat ons, deur ons eenheid met Christus, deur God vrysgespreek kan wees.”

Die profeet Jesaja se profesie oor Jesus klink só: “Oor óns oortredings is hy deurboor, oor óns sondes is hy verbrysel; die straf wat vir ons vrede moes bring, was op hom, deur sý wonde het daar vir ons genesing gekom. Ons het almal gedwaal soos skape, ons het elkeen sy eie pad geloop, maar die Here het ons almal se sonde op hom laat afkom.” (Isa. 53:5-6)

Ek weet nie van jou nie, maar dit is vir my meer as genoeg rede om Filippense 4:4 uit volle bors te sing!

In Christus is ons is vry van die nagevolge van sonde!

Dit is waarom ons altyd bly kan wees. Dit is wat dit beteken om jou vreugde in God te vind.

Dit is ware vreugde.


Volg my op Facebook

Kontakvorm

Naam

E-pos *

Boodskap *

Gewilde plasings van hierdie blog

'n Brief aan my kind

Prysuitdeling

'n Brief aan Ma