'n Brief aan my kind

My liewe kind…

ʼn Nuwe emosie het in my wakker geword, die eerste keer wat ek jou hartjie hoor klop het. Dit is ʼn emosie wat ek nie voorheen gehad het nie, maar wat saam met jou groter en sterker gegroei het. Nou is dit so deel van my dat ek nie kan onthou hoe my lewe daarsonder was nie.

Verwondering. Blydskap. Vrede. Verantwoordelikheid. Vrees. Nederigheid. Verbasing. Alles in een.

Ek sou my lewe vir joune ruil. En sal nog steeds.

Daardie eerste keer wat ek jou warm asempie teen my wang gevoel het en jou pasgebore velletjie geruik het, sal ek nooit in my lewe vergeet nie. Dit was op daardie oomblik wat die nuwe emosie my hele wese oorgeneem het. Ek weet nou dis hier om te bly. Vir so lank as wat ek lewe!

Al die ouerskap boeke, al die toerusting en al die goedbedoelde raad was ewe skielik nie genoeg nie. Jy is jy. Hulle kon nog nie oor jou skryf in enige boek nie, want jy was nog nooit gewees nie. Op die ou end het ons geleer dat ons eie raad die beste raad is, al was ons soms raadop.

Maar op ʼn wonderbaarlike manier word kinders vanself groot en as jy weer sien staan daar ʼn mens voor jou.

Dis vir jou, my liewe klein mensie, aan wie ek hierdie brief skryf.

Ek wil hê jy moet weet, ek staan elke dag stomgeslaan oor jou. Ek is nog steeds in verwondering.

God het ʼn unieke vlammetjie in jou hart aan die brand gesteek. Ek bid dat jy sal ontdek waarvoor daardie vlammetjie is en hom aan die brand sal hou.

As jy eendag terugkyk op jou lewe saam met my, hoop ek dat jy sal kan sê ek was altyd daar. In jou eerste oomblikke, jou beste oomblikke en jou slegste oomblikke. Ek weet jy sal nie alles onthou wat ek sê nie, maar wel hoe ek jou laat voel het. Ek bid dat daar meer goeie as slegte gevoelens sal wees.

Vir jou veg ek op my knieë. Vir beskerming en gesondheid. Vir guns. Vir die regte vriende, die regte juffrou, die regte man. Vir jou siel…vir Jesus…vir ʼn koningkrykslewe…

Mag jy sterk staan my liewe klein mensie. Mag jy stroomop swem as die stroom verkeerde rigting gaan. Mag jy altyd jou kop hoog hou sodat jou kroon nie afgly nie. Mag die vreugde van God jou krag wees.

Moet nooit ophou om mooi dinge raak te sien nie. Glimlag altyd vir jouself in die spieël. Dans en sing totdat jy hardop lag. Moenie dat enige iemand of enige iets jou vrede steel nie. Praat heeltyd met God.

Daar gaan ʼn dag kom wat jy gaan huil oor die lewe. Onthou dan net. Ons is in die wêreld maar nie van die wêreld nie. Jesus het gesê ons sal dit moeilik hê. Maar hou moed, Hy het die wêreld klaar oorwin. Bly net aan Sy kant. Altyd.

Daar gaan dalk ook eendag ʼn wildernis wees waardeur jy moet stap. Onthou asseblief net om te stap totdat jy uit is en nie daar agter te bly nie.

Daar gaan mense wees wat jou gaan teleurstel, afbreek en seermaak. Onthou, liefde is ʼn keuse. Vergewe, vergewe en vergewe. Dit maak jou vry.

Maar vir eers is jy die klein mensie wat God vir my gegee het om groot te maak sodat jy die mens kan wees wat Hy bedoel het jy moet wees. Ek sal elke oomblik van hierdie voorreg koester.

Moet dit nie vergeet nie…ek is onbeskryflik baie lief vir jou!



Volg my op Facebook

Kontakvorm

Naam

E-pos *

Boodskap *

Gewilde plasings van hierdie blog

Prysuitdeling

'n Brief aan Ma