Jou droom...

thehobbeehive.com
Wat het Die Lelike Eendjie, Die Keiser Se Nuwe Kleed en Die Prinses En Die Ertjie alles in gemeen?  

Hans Christian Andersen natuurlik.

Die meeste van ons het groot geword met hierdie feëverhale en ons weet dalk ook wie die skrywer van hierdie geliefde stories was. Maar, so ʼn ruk gelede, beland ʼn inligtingstuk oor Hans Christian Andersen in my hande en wat ek daar lees kan ek amper nie glo nie…. sy hoërskool onderwysers het hom aangeraai om sy stories in die asblik te gooi, want niemand sal dit ooit wil lees nie!

Wat as hy dit gedoen het? Wat as hy hulle geglo het?

Hierdie gedagte het my laat wonder of daar nóg sulke lewensverhale is en ek gaan doen toe ʼn bietjie navorsing.  Daar ontdek ek dat die meeste van die groot name wat ons ken, nie sommer so oornag groot geword het nie.

Hier is ʼn paar voorbeelde:

Harland Sanders, die stigter van Kentucky Fried Chicken, se resep is deur een duisend en nege restaurante afgekeur.

Henry Ford se besigheid het hom vyf keer bankrot gelaat.

Walt Disney is deur die koerant waar hy gewerk het afgedank omdat hy, volgens hulle, ʼn tekort aan verbeelding en goeie idees gehad het!

Thomas Edison se onderwysers het hom vertel dat hy te dom is om enige iets te leer en hy is later in sy lewe twee keer afgedank. Hy het ʼn duisend onsuksesvolle pogings gehad voordat die eerste gloeilamp in sy hand geskyn het.

Charles M. Schulz, die skepper van Charlie Brown, se strokiesprente is gedurig afgekeur deur sy hoërskool se jaarblad-komitee. Sestig jaar later het hulle egter ʼn groot standbeeld van Snoopy in die skool se ingangsportaal opgerig.

Theodor Seuss Geisel (Dr Seuss) se eerste manuskrip is sewe en twintig keer afgekeur voordat “And to think that I saw it on Mulberry Street” die lig gesien het.

Daar is nog ʼn baie lang lys van voorbeelde uit die lewens van mense soos Albert Einstein, Soichiro Honda, F.W Woolworth, Bill Gates, Isaac Newton, die Wright broers en Steven Spielberg om maar net ʼn paar op te noem.

As ʼn mens al hierdie aanhouer-wen-verhale lees spring een vraag natuurlik in jou kop op: “En wat van mý lewe?”

Wat is jou droom?

Het jy die eerste negatiewe kommentaar geglo en jou droom laat smoor? Dalk het jy vasgebyt tot by die honderdste een en toe maar opgegee?

Jy sien, ek glo elke mens word met ʼn droom gebore. God se droom vir jou lewe...
Maar die vyand hou nie van daardie drome nie. Hy sal alles doen om daardie droom te keer. Hy steek tonge aan die brand om daardie droom te verskroei nog voordat die blare-koppie mooi behoorlik bokant die grond uit gestoot het. Soms stuur hy ander dinge oor jou pad, tragedies, siektes, depressie, alles in ʼn poging om die droom te smoor.

Moet dit nie toe laat nie. Jy kan God se droom vir jou lewe laat waar word as jy vasbyt en aanhou. Wat sou gebeur het as al hierdie mense opgegee het? Dink ʼn bietjie hoe anders sou ons lewens gewees het sonder gloeilampe, vliegtuie en, ja, KFC?   

Hans Cristian Andersen, Walt Disney en Charles M. Schulz het nie die brandende tonge geglo nie.

Jy hoef ook nie.


Ken jy enige aanhouer-wen-verhale? Dalk selfs jou eie? Ek sal dit graag wil hoor!

Volg my op Facebook

Kontakvorm

Naam

E-pos *

Boodskap *

Gewilde plasings van hierdie blog

'n Brief aan my kind

Prysuitdeling

'n Brief aan Ma